facet-biuro

W Biurze Obsługi Klienta można załatwić sprawy związane z:

 

  • przyłączeniem nieruchomości do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej tj.  począwszy od uzyskania: warunków przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, uzgodnienia projektu przyłączy i sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, do dokonania odbioru technicznego i  końcowego przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego, oraz przyłączania (wcinki) do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, a także sprawdzenia i zaplombowania licznika i podlicznika przeznaczonego do pomiaru zużycia wody na podlewanie np. ogrodu,
  • zawieraniem umów o dostarczanie wody i  odprowadzanie ścieków, uaktualnianiem danych w umowie oraz rozwiązywaniem umów,
  • uzyskaniem informacji o swoich płatnościach i rozliczeniach,
  • podawaniem aktualnych stanów wodomierzy,
  • zleceniem otwarcia/zamknięcia dopływu wody lub likwidacją przyłącza,
  • składaniem reklamacji i skarg,
  • dokonaniem zapłaty w kasie należności wynikających z faktur wystawionych przez Wodociągi Michałowo,
  • uzyskaniem informacji o wszystkich innych usługach świadczonych przez Wodociągi Michałowo.

Biuro Obsługi Klienta

ul. Leśna 1
16-050 Michałowo

tel. (85) 850 94 96
e-mail: wodociagimichalowo@gmail.com


Godziny pracy:

Pon. – Pt.: 8:00 – 16:00